Patienttevredenheid

We vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn over onze zorg. Dat is de beste graadmeter voor onze kwaliteit. Dankzij de feedback van onze patiënten kunnen we continu bijsturen en verbeteren.

Regelmatig patiënttevredenheidsonderzoek onder Dental Clinics

We vragen onze patiënten regelmatig onze dienstverlening te beoordelen. Hieruit blijkt dat onze patiënten tevreden zijn en ons van harte aanbevelen. Er zijn ook punten van verbetering. Deze nemen we uiteraard serieus, zodat we onze patiënten de best mogelijke mondzorg kunnen (blijven) verlenen.

Naast het patiënttevredenheidsonderzoek staan we open voor feedback. Patiënten kunnen altijd hun mening kwijt bij onze teamleden of via onze website.

Reviews en ervaringen van patiënten

Naast ons eigen patiënttevredenheidsonderzoek geven de waarderingen op onafhankelijke beoordelingswebsites ook een goed beeld over onze kwaliteit van zorg. Eén van deze websites is ZorgkaartNederland.nl.

We vinden het belangrijk om te weten hoe u uw afspraak heeft ervaren. Daarom sturen we na afloop van uw afspraak zo nu en dan een e-mail waarin we u vragen om een review achter te laten op Google, ZorgkaartNederland of tandarts.nl. Bent u niet tevreden? Blijf er niet mee rondlopen en laat het ons weten. Dan lossen we het probleem graag samen met u op. Liever geen beoordelingsverzoeken ontvangen? Dan kunt u zich afmelden via de link onderin de mail.

Wanneer u een review schrijft, helpt u anderen die zich aan het oriënteren zijn op een nieuwe behandelaar/praktijk. Door uw eerlijke mening te delen kan iemand besluiten om zich wel of niet in te schrijven bij de praktijk. Daarnaast is een review altijd leerzaam en, als u enthousiast bent, zal uw behandelaar ook heel blij zijn met uw review. Een complimentje doet immers iedereen goed toch?