uit 19.846 reviews

Hartelijk welkom bij Dental Clinics. We vinden het belangrijk om de beste kwaliteit van zorg te geven en hebben veel aandacht voor de veiligheid van onze patiënten en teamleden. Daarom hanteren we binnen de praktijken de onderstaande huisregels. Zo zorgen we samen met jou voor een plezierige, open en veilige praktijkomgeving.

Jouw bezoek

  • Het is prettig als je op tijd aanwezig bent, zodat wij iedereen op de afgesproken tijd kunnen helpen.
  • Kan jouw gemaakte afspraak niet doorgaan? Geef dit dan telefonisch aan ons door. Je kunt jouw afspraak tot 24 uur voor aanvang kosteloos annuleren.
  • Bij spoedgevallen en pijnklachten kun je tijdens openingstijden direct contact met de praktijk opnemen. Buiten openingstijden kun je bellen naar de spoedgevallendienst.
  • Wij vragen je geen dieren mee te nemen naar de praktijk. Uiteraard mag je indien nodig wel een hulphond meebrengen.

Privacy

  • Respecteer de privacy van patiënten en teamleden, ook op social media.
  • Wil je een foto-, film- of geluidsopname maken? Vraag dan vooraf toestemming aan degenen die in beeld komen of te horen zijn.

Veiligheid

  • Wij gaan respectvol met elkaar om. Uit daarom geen fysiek en/of verbaal geweld, discriminatie, (seksuele) intimidatie of ander ongewenst gedrag. Bij diefstal, vernieling en agressie doen wij aangifte bij de politie.
  • Zie je een onveilige situatie? Meld dit dan bij de receptie.

Consumptie en afval

  • Roken mag, maar alleen buiten de praktijk.
  • Het gebruik van alcohol en drugs in de praktijk is niet toegestaan.
  • Help ons de praktijk schoon te houden en gooi afval in de afvalbak.

Eigendommen

  • Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, verlies of diefstal van uw eigendommen.
  • Gevonden voorwerpen kun je afgeven bij de receptie. Hier kunt je ook terecht voor alle teruggevonden voorwerpen.
  • Het meebrengen van wapens is niet toegestaan.

Suggesties en opmerkingen

Heb je een suggestie, opmerking, compliment of klacht? Dan horen wij dat graag. Je kunt ze altijd aan ons doorgeven. Dit kan in de praktijk zelf, maar ook via het klachtenformulier. Wij staan je graag te woord.