We doen onze uiterste best om uw bezoek zo ontspannen mogelijk te laten verlopen:
- Alle medewerkers in de praktijk dragen een naambordje waarop hun specialisatie vermeld staat.
- Als u meer wilt weten over uw behandelaar of zijn/haar ervaring, vraag hier gerust naar.
- Uw tandarts of behandelaar beantwoordt al uw vragen, geeft waar nodig advies en vertelt u precies wat u kunt verwachten.
- Behandelingen spreken we zorgvuldig met u door, desgewenst krijgt u een ‘second opinion’ van een andere tandarts. Daarbij zijn we duidelijk over de alternatieven, eventuele risico’s en de kosten.
- Als een behandeling meer dan 250,- euro kost, krijgt u standaard een begroting.
- U kunt altijd zelf vragen naar het behandelplan en de begroting of een extra toelichting hierop.
- Behandelingen worden zorgvuldig uitgevoerd volgens de in de beroepsgroep gebruikelijke standaarden.
- We voldoen aan alle wettelijke eisen en richtlijnen, zoals de richtlijnen van het Samenwerkingsverband Richtlijnen Infectiepreventie (SRI).
- Om uw tandartsbezoek zo prettig mogelijk te laten verlopen, stellen we voor bepaalde behandelingen verdoving voor. U bepaalt zelf of u een verdoving wilt.
- Bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit met uw tandarts of behandelaar. U kunt erop rekenen dat we ons uiterste best doen om het probleem op te lossen. We hebben ook een heldere klachtenregeling.
- Een afspraak maken via de officemanager of de tandarts-directeur van de praktijk kan ook. Vindt u dat lastig? Gebruik dan het klachtenformulier.
- Niet naar volle tevredenheid uitgevoerde werkzaamheden komen in aanmerking voor garantie.