Patienttevredenheid

We vinden het belangrijk dat onze patiënten tevreden zijn over onze zorg. Dat is de beste graadmeter voor onze kwaliteit. Dankzij de feedback van onze patiënten kunnen we continu bijsturen en verbeteren.

Jaarlijks patiënttevredenheidsonderzoek onder Dental Clinics

We monitoren jaarlijks de patiënttevredenheid via een onafhankelijk onderzoeksbureau. Hieruit blijkt dat onze patiënten tevreden zijn en ons van harte aanbevelen. Er zijn ook punten van verbetering. Deze nemen we uiteraard serieus, zodat we onze patiënten de best mogelijke mondzorg kunnen (blijven) verlenen.

Naast het patiënttevredenheidsonderzoek staan we open voor feedback. Patiënten kunnen altijd hun mening kwijt bij onze teamleden of via onze website.

Reviews en ervaringen van patiënten

Naast ons eigen patiënttevredenheidsonderzoek geven de waarderingen op onafhankelijke beoordelingswebsites ook een goed beeld over onze kwaliteit van zorg. Eén van deze websites is ZorgkaartNederland.nl.

We vinden het belangrijk om te weten hoe u uw afspraak heeft ervaren. Daarom sturen we na afloop van uw afspraak zo nu en dan een mail waarin we u vragen om een review achter te laten op Google of ZorgkaartNederland.nl. Bent u niet tevreden? Dan lossen we het probleem graag samen met u op en kunt u uw feedback met ons delen door een reply op de mail. Liever geen mail ontvangen? Dan kunt u zich altijd afmelden via de link in de mail.

Wanneer u een review schrijft, helpt u anderen die zich aan het oriënteren zijn op een nieuwe tandarts. Door uw eerlijke mening te delen kan iemand besluiten om zich wel of niet in te schrijven bij de praktijk. Daarnaast is een review altijd leerzaam en, als u enthousiast bent, zal uw behandelaar ook heel blij zijn met uw review. Een complimentje doet immers iedereen goed toch?