Uw tandarts in Breda West

Dental Clinics Breda Belcrum Linie is een moderne tandartsengroepspraktijk, gelegen in het westen van Breda. Hier bent u van harte welkom voor complete mondzorg voor het hele gezin. Wij hanteren de actuele tandarts tarieven die door de overheid zijn vastgesteld. U betaalt dus nooit meer dan nodig is.

Complete mondzorg bij Dental Clinics Breda Belcrum Linie:

• Dé tandartspraktijk voor volwassenen en kinderen.
  • Professionele en moderne praktijk, op loopafstand van station Breda.
  • Ook voor o.a. preventie, implantologie en de onzichtbare beugel.
  • Wij werken volgens vastgestelde tarieven.
  • 5 dagen per week geopend.

Afspraak maken

Voor het maken van een afspraak onze tandarts of preventie-assistent, kunt u telefonisch contact opnemen met onze receptie: 076 – 581 04 16.

Meld u aan als patiënt

Bent u nog geen patiënt bij onze praktijk? U bent slechts een paar stappen verwijderd van de beste mondzorg voor het hele gezin! Meld u en uw gezinsleden eenvoudig aan via ons online inschrijfformulier. Liever telefonisch? Bel dan naar onze receptie.

Om u ook in de toekomst van optimale tandheelkundige zorg te kunnen voorzien, is Centrum voor Mondzorg gaan samenwerken met Dental Clinics. Onze nieuwe naam is Dental Clinics Breda Belcrum Linie.

Praktijkimpressie

tandartspraktijk Breda West - receptie Dental Clinics Breda Belcrum Linie

Een gezonde mond dankzij onze preventie-assistenten

In de mond zitten miljarden bacteriën. Dit is heel normaal, maar het is wel belangrijk om uw gebit hier goed tegen te beschermen. Indien deze bacteriën niet goed worden verwijderd, kunnen ze tandvleesontstekingen of gaatjes veroorzaken. Om dit te voorkomen besteden wij de nodige aandacht aan preventie. Onze preventie-assistenten hebben extra kennis over het gezond maken en houden van uw mond en helpen u graag verder. Samen met u zorgen zij voor het in stand houden van het tandvlees en geven zij u advies over voeding en mondverzorging

tandarts Breda West - tandarts Dental Clinics Breda Belcrum Linie

Uw persoonlijk behandelplan

Tijdens het periodiek mondonderzoek controleert de tandarts in 10 stappen uw totale mondgezondheid. Het risico op mondziekten, zoals tandbederf en tandvleesontstekingen, wordt scherp in de gaten gehouden. Op basis hiervan stellen wij een persoonlijk behandelplan voor u op. Want iedere mond en ieder gebit is anders en dit vraagt om een op maat gemaakte aanpak.

Spoedgeval?

• Tijdens onze openingstijden kunt u bij spoed, zoals een ernstig tandletsel of een ongeval, naar de praktijk bellen: 076 – 581 04 16. Wij proberen u dezelfde dag nog te helpen.
  • Buiten onze openingstijden kunt u bellen naar de spoedgevallendienst: 076 – 520 90 70. Bij een ongeval, nabloeding of een andere acute klacht, kunt u dan terecht bij de dienstdoende tandarts. De spoedgevallendienst is ’s avonds, ’s nachts en in de weekeinden telefonisch bereikbaar, evenals op algemeen erkende feestdagen. Let op: het is verplicht om een geldig identificatiebewijs en uw zorgpas mee te nemen. Houd er tevens rekening mee dat de spoedbehandeling contant/per pin dient te worden voldaan.

Bent u verhinderd? Zeg uw afspraak tijdig af!

Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij op uw komst. Lukt het niet om uw afspraak na te komen, dan vragen wij u dit 24 uur van tevoren telefonisch bij ons te melden. Indien de afspraak niet (tijdig) is geannuleerd, zijn wij genoodzaakt de kosten van de gereserveerde tijd en/of de afgesproken behandeling in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.