Tandarts Dental Clinics in Hoorn

Wij zijn een moderne en professionele tandartsengroepspraktijk, gelegen aan de Nieuwe Steen. Ons team staat dagelijks klaar om samen met u te werken aan een gezond gebit en een stralende lach. Daarbij hanteren wij de tarieven die door de overheid zijn vastgesteld. U betaalt dus nooit meer dan nodig is.

Meld u en uw gezinsleden eenvoudig aan als patiënt via ons online inschrijfformulier of door een e-mail te sturen naar hoorn@dentalclinics.nl. Neemt u liever telefonisch contact met ons op? Dat is ook mogelijk. Bel dan naar 0229 – 214 219.

Complete mondzorg voor het hele gezin

• Complete mondzorg onder één dak, o.a. tanden bleken, melkgebit of preventie
  • Mondzorg van de hoogst mogelijke kwaliteit
  • Persoonlijke aandacht en heldere communicatie
  • 5 dagen per week geopend
  • U wordt professioneel en snel geholpen
mondhygiënist Dental Clinics Colmschate

Jeugdpreventieplan

Ook bij kinderen is preventie erg belangrijk. Daarom hebben wij een speciaal jeugdpreventieplan. Maakt u zich zorgen over het gebit van uw kind, heeft uw kind vaak gaatjes of andere gebitsproblemen of wilt u er zeker van zijn dat uw kind een gezonde mond krijgt? Aan de hand van ons jeugdpreventieplan begeleiden wij kinderen, gericht op de problemen die zij hebben met hun tanden. Op deze manier leren ze wat ze kunnen doen om hun gebit beter te verzorgen en beschermen. Daarbij krijgt u begeleiding bij de gebitsontwikkeling van uw kind. Dental Clinics Hoorn is dan ook écht een tandartspraktijk die zich richt op kinderen.

Uw persoonlijk behandelplan

Tijdens het periodiek mondonderzoek controleert de tandarts in 10 stappen uw totale mondgezondheid.
Het risico op mondziekten, zoals tandbederf en tandvleesontstekingen, wordt scherp in de gaten gehouden. Op basis hiervan stellen wij een persoonlijk behandelplan voor u op. Want iedere mond en ieder gebit is anders en dit vraagt om een op maat gemaakte aanpak.

Mondhygienist Dental Clinics Hoorn

Ervaren mondhygiënisten in Hoorn

In de mond bevinden zich talrijke bacteriën die onder andere gaatjes en tandvleesontstekingen kunnen veroorzaken. Daarom richten we ons op uitgebreide preventie en mondhygiëne. Ons team van mondhygiënisten en (paro)preventie-assistenten is er om u te ondersteunen. Uw tandarts evalueert de gezondheid van uw tandvlees en beveelt indien nodig een behandeling aan door ons mondhygiëneteam. Samen zorgen we ervoor dat uw tandvlees gezond blijft.

Verantwoord tanden bleken

Bent u op zoek naar een veilige methode om uw tanden te laten bleken? Kies dan voor het bleken van uw tanden bij Dental Clinics Hoorn om snel een stralend wit gebit te verkrijgen. Wij voeren bleekbehandelingen uit in onze tandartspraktijk, maar bieden tevens de mogelijkheid voor thuisbleken onder de deskundige begeleiding van onze tandartsen. U ontvangt op maat gemaakte bleeklepels, speciaal voor u ontworpen, die u comfortabel thuis kunt dragen.

Praktijkimpressie

Spoedgeval

Bij ernstig tandletsel of een ongeval:

• In het geval van spoed kunt u tijdens onze openingstijden altijd direct naar de praktijk bellen: 0229 – 214 219.
  • Bij ernstige pijnklachten en/of nabloedingen kunt u buiten de reguliere openingstijden contact opnemen met Tandartsspoedpoli in Alkmaar telefoonnummer: 0900-0862 (€ 0.90 per gesprek).

Bent u verhinderd? Zeg uw afspraak tijdig af!

Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij op uw komst. Lukt het niet om uw afspraak na te komen, dan vragen wij u dit 24 uur van tevoren telefonisch bij ons te melden. Indien de afspraak niet (tijdig) is geannuleerd, zijn wij genoodzaakt de kosten van de gereserveerde tijd en/of de afgesproken behandeling in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.