Ga naar de hoofdinhoud
uit 314 reviews

Jouw tandarts in Pijnacker

Onze gezellige en professionele tandartspraktijk, in het gezondheidscentrum de Kroon, bied je alle gemakken voor een comfortabele tandartsbehandeling voor het hele gezin. Ons doel is om samen met jou een optimale mondgezondheid te bereiken en te behouden. Daarom besteden wij veel aandacht aan preventie en mondhygiëne.

Complete mondzorg voor iedereen

• Persoonlijke aandacht en op maat gemaakte behandelplannen
  • Naast algehele tandheelkunde bieden wij o.a. implantologie, prothetiek en kindertandheelkunde
  • De tarieven zijn door de overheid vastgesteld. Je betaalt dus nooit meer dan nodig is
  • Rolstoeltoegankelijke tandartspraktijk
  • Maandag, dinsdag en woensdag tot 20:30 uur geopend
  • Op zaterdag geopend voor gebitsreiniging
  • Gesproken talen: Nederlands, Engels en Duits

Onze tandartspraktijk

Onze behandelingen bij Dental Clinics Pijnacker

Met een persoonlijke aanpak en tandheelkundige zorg van hoge kwaliteit, zorgen wij voor een gezond gebit en goed gevoel bij onze patiënten.

Bij Dental Clinics Pijnacker kun je onder andere terecht voor:

Een implantaat is een kunstwortel die in het kaakbot wordt geschroefd en kan worden ingebracht om één of meerdere tanden en kiezen te vervangen.

Wij verzorgen periodiek mondonderzoek (PMO) en stemmen dit af op jouw persoonlijke mondgezondheid en behoeften.

Mensen behouden steeds langer hun gebit. Met (verantwoord) tanden bleken worden de tanden enkele tinten lichter.

Ons team

Ed van Buuren

Tandarts-directeur
BIG: 19020409002

Aandachtsgebied: implantologie

Nellie van der Meer

Praktijkmanager

Alara Duman

Tandartsassistent in opleiding

Alisha Bacha

Tandartsassistent

Annette Hins-van der Meij

Administratief medewerker

Babette Janmaat

Tandartsassistent

tandarts Pijnacker - tandarts Dental Clinics Pijnacker

Implantaat van hoge kwaliteit

Een implantaat vormt de basis voor een kroon, brug of prothese. In het geval van verlies van één of meerdere tanden en/of kiezen, kun je samen met ons kijken naar de beste oplossing voor jouw gebit. Wij werken uitsluitend met implantaatsystemen die voldoen aan hoge kwaliteitseisen en dankzij onze brede tandtechnische kennis kun je rekenen op professioneel advies en de beste behandeling. Tandarts Ed van Buuren en Rewie Ramawadh richten zich op implantologie en helpen je graag verder.

Tarieven tandtechniek

De tarieven tandtechniek worden conform de richtlijnen van de NZa zonder toeslag aan je doorberekend. De lijst op deze pagina bevat de meest voorkomende behandelingen in onze tandartspraktijk. Wij werken voor de verschillende behandelingen samen met laboratoria en tandtechnici in wie wij vertrouwen hebben en waar we een goede samenwerking mee hebben.

Hulp bij spoedgevallen

Bij ernstig tandletsel of een ongeval:

• Tijdens onze praktijkuren zijn wij voor spoedgevallen bereikbaar op ons reguliere telefoonnummer: 015 – 369 88 93. Bij ernstig letsel of een ongeval helpen wij je nog dezelfde dag.
  • Buiten onze openingstijden kun je bellen naar de spoedgevallendienst Dental365085 – 105 17 60, gevestigd in Rotterdam. Bij een ongeval, nabloeding of een andere acute klacht, kun je dan terecht bij de dienstdoende tandarts. De spoedgevallendienst is ’s avonds, ’s nachts en in de weekeinden telefonisch bereikbaar, evenals op algemeen erkende feestdagen. Let op: het is verplicht om een geldig identificatiebewijs en jouw zorgpas mee te nemen. Houd er tevens rekening mee dat de spoedbehandeling contant/per pin dient te worden voldaan.

Jouw afspraak annuleren

Als je een afspraak hebt gemaakt, rekenen wij op jouw komst. Lukt het niet om de afspraak na te komen, dan vragen wij om dit 24 uur van tevoren telefonisch bij ons te melden. Indien de afspraak niet (tijdig) is geannuleerd, zijn wij genoodzaakt de kosten van de gereserveerde tijd en/of de afgesproken behandeling in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.

Wat onze patiënten vinden

Wij streven naar de beste tandheelkundige zorg
Pijnacker

Fijne praktijk en vriendelijke tandartsen, in geval van spoedeisende hulp wordt je snel geholpen.

W.L. van den Heetkamp
Pijnacker

Fijne praktijk, tandarts Rami top!!

Erik Righarts
Pijnacker

Tevreden! Geen lange wachttijden en een begripvolle tandarts (want ik ben angstig)

Janneke vollebregt
Pijnacker

Ik ging altijd met zweet op mijn rug naar de tandarts,maar daar heb ik geen last meer van geweldige mensen daar👊🏻

Simon Verkade
Pijnacker

Keurige praktijk, aardige receptie en goede tandarts (van Buuren).

Bram Van Uden
Pijnacker

Zeer tevreden en ik kom al jaren graag bij mijn tandarts Ed van Buuren :-)

Richard Wirschell

Gewoon altijd goed!

A. Korving
Pijnacker

Voelt als een fabriek. Iedere behandeling moet je hetzelfde verhaal weer vertellen. Controleer ook goed de rekeningen. In 3 jaar tijd zijn 4 rekeningen foutief geweest (en toegegeven!) in het voordeel van de tandarts en nadeel van verzekering/patient. De tandarts krijgt weinig tijd echt goed te controleren. Dingen worden afgedaan als "ziet er goed uit" terwijl dit duidelijk niet het geval is. Ik moet vaak zelf om oplossingen vragen.

Wesley de Ruiter

Vriendelijk en goed

Monica van der Toorn
Pijnacker

Kom hier in deze praktijk al jaren, samen met mijn dochters en naar volle tevredenheid. Fijne mensen,die je goed en kundig helpen.

Richard Ajax forever
Dental Clinics - Gezondheid & het gebit – Dental Clinics

Je bent van harte welkom!

Nieuwe patiënt?