Uw tandarts in Zoetermeer

Dental Clinics Zoetermeer is een moderne tandartsengroepspraktijk, gelegen in het centrum van Zoetermeer. Hier bent u van harte welkom voor complete tandheelkundige zorg voor het hele gezin. We werken nauw samen om uw mond schoon en gezond te houden. Hierbij hanteren we de actuele tandarts tarieven die door de overheid zijn vastgesteld. U betaalt dus nooit meer dan nodig is.

Complete mondzorg bij Dental Clinics Zoetermeer:

• Dé tandartspraktijk voor volwassenen en kinderen.
  • Professionele en moderne praktijk in het centrum van Zoetermeer.
  • Ook voor o.a. mondhygiëne.
  • Wij werken volgens vastgestelde tarieven.
  • 5 dagen per week geopend.

tandarts Zoetermeer - tandarts Dental Clinics ZoetermeerAfspraak maken

Voor het maken van een afspraak bij één van onze tandartsen of preventie-assistenten, kunt u telefonisch contact opnemen met onze receptie: 079 – 331 26 56.

Meld u aan als patiënt

Bent u nog geen patiënt bij onze praktijk? U bent slechts een paar stappen verwijderd van de beste mondzorg voor het hele gezin! Meld u en uw gezinsleden eenvoudig aan via ons online inschrijfformulier. Liever telefonisch? Bel dan naar onze receptie: 079 – 331 26 56.

Om u ook in de toekomst van optimale tandheelkundige zorg te kunnen voorzien, is Tandartsenpraktijk Nabij gaan samenwerken met Dental Clinics. Onze nieuwe naam is Dental Clinics Zoetermeer.

Ons team: uw tandartsen in Zoetermeer

Wij zijn een zeer enthousiast team van tandartsen, preventie-assistenten, tandartsassistenten en receptiemedewerkers. Samen staan we klaar om u van dienst te zijn voor al uw tandheelkunde zorg. Maak kennis met ons volledige team.

Tandheelkundige behandelingen: complete mondzorg voor het hele gezin

Voor alle tandheelkundige behandelingen werken wij met moderne apparatuur en technieken. In onze tandartspraktijk kunt u terecht voor de volgende behandelingen: periodiek mondonderzoekvullingenkronen, preventie en röntgenfoto’s.

Spoedgeval?

• Tijdens onze openingstijden kunt u bij spoed, zoals een ernstig tandletsel of een ongeval, naar de praktijk bellen: 079 – 331 26 56. Wij proberen u dezelfde dag nog te helpen.
  • In het geval van een nabloeding of een andere acute klacht buiten onze openingstijden, kunt u bellen naar de spoedgevallendienst: 079 – 760 00 67. De spoedgevallendienst is ’s avonds, ’s nachts en in de weekeinden telefonisch bereikbaar, evenals op algemeen erkende feestdagen. Let op: het is verplicht om een geldig identificatiebewijs en uw zorgpas mee te nemen. Houd er tevens rekening mee dat de spoedbehandeling contant dient te worden voldaan.

Bent u verhinderd? Zeg uw afspraak tijdig af!

Als u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij op uw komst. Lukt het niet om uw afspraak na te komen, dan vragen wij u dit 24 uur van tevoren telefonisch bij ons te melden. Indien de afspraak niet (tijdig) is geannuleerd, zijn wij genoodzaakt de kosten van de gereserveerde tijd en/of de afgesproken behandeling in rekening te brengen. Deze kosten worden niet vergoed door de zorgverzekeraar.

tandarts Zoetermeer - tandarts Dental Clinics ZoetermeerAanvullende informatie over Dental Clinics Zoetermeer

Hieronder vindt u extra informatie over de praktijk en onze behandelingen.

De praktijk van Dental Clinics aan de Eerste Stationsstraat

Onze praktijk is gevestigd op de Eerste Stationsstraat 84, in het centrum van Zoetermeer. Zoek hier uw route naar ons adres.

Uw persoonlijk behandelplan

Tijdens het periodiek mondonderzoek controleert de tandarts in 10 stappen uw totale mondgezondheid. Het risico op mondziekten, zoals tandbederf en tandvleesontstekingen, wordt scherp in de gaten gehouden. Op basis hiervan stellen wij een persoonlijk behandelplan voor u op. Want iedere mond en ieder gebit is anders en dit vraagt om een op maat gemaakte aanpak.

Een gezonde mond dankzij onze preventie-assistenten

In de mond zitten miljarden bacteriën. Dit is heel normaal, maar het is wel belangrijk om uw gebit hier goed tegen te beschermen. Indien deze bacteriën niet goed worden verwijderd, kunnen ze tandvleesontstekingen of gaatjes veroorzaken. Om dit te voorkomen besteden wij de nodige aandacht aan preventie. Onze preventie-assistenten hebben extra kennis over het gezond maken en houden van uw mond en helpen u graag verder. Samen met u zorgen zij voor het in stand houden van het tandvlees en geven zij u advies over voeding en mondverzorging.